geesten

Op zoek naar Geesten? - Zoek Geesten in alle zoekmachines
Cabla - Schrijf zelf een artikel over Geesten
Start een campagne - jouw website over Geesten, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp 
toevoegen aan favorieten lijst Geesten > Forum > Spookhuizen > geesten verjagen,hoe dan?
  Ismara Khan  41. Geplaatst op 20 maart 2007 om 13:22 uur     quote nieuw bericht email edit 

Hallo,

Ik heb een vraag hoe kan ik een geest uit mijn flat verjagen of bannen.
Ik heb een geest in mijn huis ik slaap in de slaapkamer en iedere keer
heb ik nare dromen over andere mensen of personen die ik niet ken ik
voel ook dat er iets aanwezig is in mijn flat soms zie ik zwarte strepen
of zwarte plekken verschrijnen. Er is wel een keer zwarte magie op me gedaan en ik hoor soms stemmen weet er iemand die zoiets kan voorkomen door een ritueel in mijn flat te doen om de kwade geest te verdrijven.
om een website waar ik deze kan vinden. Mijn vorige bewoner was een afrikaan en er is een persoon in mijn flat overleden een afrikaanse vrouw.
Nu weet ik niet of er rituelen gedaan werden waar ik nu woon ik heb ook
veel last dat ik me niet kan concentreren en vermoeidheid.

Ton  42. Geplaatst op 21 maart 2007 om 23:02 uur     quote nieuw bericht email edit 

Hallo,

Ik ben sinds aug 2003 weduwenaar met een kindje van nu bijna 4 jaar.
Mijn vrouw pleegde zelfmoord.Na 7 maanden heb een nieuwe vriendin.
Deze is doods benauwd in mijn huis waar ik met mijn overleden vrouw heb gewoond.Mijn vriendin is er van overtuigd dat de geest van mijn vrouw nog in huis is.Er gaat hier ook van alles mis in dit huis.De kids zijn hier heel onrustig en agressiever tegen elkaar.Mijn vriendin en ik hebben hier ook altijd onenigheid.Er hangt ook een hele rare sfeer.
Na wat navraag bij verschillende paragnosten zou dit alles heel goed kunnen kloppen.
Wie kan mij advies geven en evt helpen om dit huis geest vrij te maken.

Gr Ton

Van Droogen..  43. Geplaatst op 28 maart 2007 om 15:35 uur     quote nieuw bericht email edit 

Hallo , ik ben een 24 jarige belg en heb al sinds m'n 5 last van entiteiten. Soms goede , soms slechte...

Ik ben er altijd heel erg beschaamd in geweest om het iemand te vertellen.
Wie zou mij ook geloven??? Ik heb niet echt zin om in de één of andere psyhiatery te belanden of als gek aankeken worden.

Ooit zag ik de entiteit lopen van een overleden persoon...
zomaar over straat alsof het nooit anders geweest was!
En daar ben ik hééééél sterk van overtuigd want ben diezelfde avond nog gaan kijken met vrienden naar zen zerk op de gemeentelijke begraafplaats.
En inderdaad... dead he was!

Ik voel ook gegarandeert als er entiteiten in de buurt zijn... kippevel krijgen , nekharen overeind komen te staan , beginnen huilen zonder verdriet en toch geeft het ergens een bevredigend of beangstigend gevoel telkens als ik ergens kom. Volgens mij krijg ik gewoon de gemoedstoestand door van de entiteit dat in mijn buurt komt...

Mijn probleem gaat echter zover dat ik hulp zoek/zocht bij medium's en die kosten geld... GELDKLOPPERIJ! Het is ook zo dat ik die mensen doorzie of ze wel degelijk in staat zijn om mij te helpen of niet.

mijn vraag is: Ik loop al zeker 10 jaar te dolen om er vanaf te geraken.
Dit moet stoppen verdomme!!! Als iemand mij echt hulp kan bieden Gelieve door te mailen naar Lars_Van_Droogenbroeck@msn.com

Alex & Max  44. Geplaatst op 03 april 2007 om 19:26 uur     quote nieuw bericht email edit 

Hallo,
wij zijn 2 meisjes(!) van 15 ,
we hebben ongeveer 4 weken gelede een keer geesten opgeroepe...
en nu gebeuren der steeds vaker vreemde dingen...
bij max: snachts iemand langs lopen (kasten trilde) en bij alex: een schaduw achter zich op de webcam (door 2 mensen, waaronder maxine, gezien) het leek op een persoon.
en nog meer vreemde dingen.

Wat kunnen we hier aan doen?

Groetjes A & M, en alvast bedankt

Anoniempje  45. Geplaatst op 04 april 2007 om 15:36 uur     quote nieuw bericht email edit 

Hallo iedereen,

Een tijdje geleden hadden ik en mijn vriendin last van een geest om ons heen, we waren bang en dom want we probeerden deze geest te bevelen weg te gaan of om zich te laten zien. Ook vertelde we anderen hiervan die met de geest spotte zodat het alleen maar erger werd. In Oostenrijk (vakantie) ben ik de geest gelukkig verloren, hij is er niet meer dat merk ik aan alles om mij heen. Ook mijn vriendin heeft geen last meer, al heeft ze dat nooit thuis gehad want de geest bleef bij mij in de buurt. Ik vroeg mij af dat als de geest mij weer vind of dat hij mischien kwaad op me is en of ik voorzorgsmaatregelen moet nemen.. Wie kan mij helpen of mij meer vertellen?
XxX Anonieme geestmagneet

Marion  46. Geplaatst op 21 april 2007 om 05:57 uur     quote nieuw bericht email edit 

Heey heey
Ik ben Marion , ben 13 jaar
en ik zie geesten kan er ook mee praten en ik zie aura's
ik hat het al van af me 4de maar ik ondekte het pas echt op me 10de
ik vind het echt heel erg eng de geesten vertellen soms wat er gaat gebeuren leuke maar ook dingen die niet zo leuk zijn
een keer met een vriendin me OmA ( de geest ) zei dat ik ruzzie met me hartsvriendin kreeg en dat is ook nog uit gekomen ook
en ik wou een vriendin koppelen dus ik vroeg aan mijn oma ( de geest )
of hij haar leuk vond me oma zei hij vind haar een beetje leuk
dus toen ik het aan die ene jongen ging vragen zei hij ook een beetje dusz ik zei het tegen een vriendin dat hij haar een beetje leuk vind en ze was helemaal blij
NOU DIT IS EEN STUKJE OVER MIJ
JE KAN ER ALTIJD OP REAGEREN
ME MSN IS : marion_love_06@hotmail.com
NOU SPREEK JULLIE MISSCHIEN

Kuszjes ( L ) x.

Melvin  47. Geplaatst op 24 mei 2007 om 12:12 uur     quote nieuw bericht email edit 

hee ik wil ook effe me berichtje kwijt ik kan ze op sommige tijden zien zelf meestal s'nachts ik heb de eerste nacht in men nieuwe huis een vrouw met een fotocamera gezien 2de nacht een man met duiven ik hoorde dat met overgroot opa duiven had en ik heb in het huis daarvoor een soort zwarte schim die voor mij raam zweefde en een stem gehoord en toenik nog klein was hoord eik voetstappen op de trap groetjes mevin

Bibbertje D  48. Geplaatst op 30 mei 2007 om 15:33 uur     quote nieuw bericht email edit 

QUOTE:
Op 14 juni 2005 om 15:39 schreef Marit het volgende:
beste mensen,
ik wist al langer dat ik dingen kon zien die andere niet zagen. maar ik werd laatst wakker door de wekker als eerst keek ik op mijn mobiel omdat het nog donker was op mijn telefoon stond dat het 2 uur geweest was. toen wou ik de wekker uitzetten maar het lukte niet er stond ook geen tijd op maar tekens ik heb gewacht tot hij wel uit kon en heb hem toen uitgedaan. later werd ik gebelt maar normaal zie je dan de naam en het telefoon nummer en kan je opnemen deze keer was het er geen van drieen maar er stond boven aan wel belt... ik w88 tot hij stopte en probeerde te kijken wie het was bij gemiste oproepen maar daar stond nog steeds helemaal niks weet iemand wat dit is

GEEN IDEE misschien moet je de stroom uitzeten voor je gaat slapen en kijken of er dan nog iets gebeurt.
en anders is het misschien een goed door d8te misselijke grap

Benito  49. Geplaatst op 04 juli 2007 om 21:54 uur     quote nieuw bericht email edit 

Mijn vrouw en mijn kinderen wonen nu ong. 1 1/2 jaar in een normaal huis.
Toch schrik ik s'nachts regelmatig wakker en zie schimmen door de deuropening. De ene keer zie ik dieren, de andere keer zie ik figuren van mensen. Nu weet ik dat de vorige bewoner op het toilet gestorven is en mijn zoontje van 5 heeft daar ooit een hand gezien en stemmen gehoord.
Ook gaat soms spontaan de babyfoon heel hard ruisen als we op bed liggen. Op een avond ben ik kwaad naar beneden gegaan, de babyfoon uitgezet en gezegd dat ze/het eens moest kappen met die onzin. Ik loop de trap op en sta naast het bed en had het gevoel dat ik een hele harde klap op m'n hiel kreeg....maar toen scheurde dus m'n achillespees spontaan af ??? Daarna werd het rustiger, maar nu begint mijn zoontje weer rare dingen te zien en komt overstuur naar ons toe. Dan zwaait hij naar iets of iemand met dikke tranen en noemt hem boeboe. Ook gaat hij dan vreselijk kokhalsen....Ik heb laatst de hele nacht een videocamera op zijn kamer laten draaien, maar zag niks. We zijn ten einde raad. Wie o wie kan ons helpen het huis geestvrij te maken ? We wonen omgeving Haarlem

...  50. Geplaatst op 06 juli 2007 om 13:47 uur     quote nieuw bericht email edit 

ik ben 14 en ik denk dat ik ook last heb van geesten in men slaapkame een jaar ofzo geleden riep ik met men vriendinnen op school geesten op we hebben het 7 x ofzo gedaan maar er gebeurde nix 2 jaar geleden ben ik verhuisd naar hier er was nix mis ik hoorde af en toe als ik wakker werd iemand men naam zegn maar ik d8 dat het men verbeelding wa ook als ik droom droom ik soms dat iemand mij klopt en dan word ik wakker en voel ik die pijn wel egt nou ja ik vond het nie zo erg het gebeurd mss 5 x ofzo ma nu 3 dagen geleden ik ging slapen en ik hoor men bureaustoel kraken en de deur bewegen alsof er iemand wil binnekomen maar het niet lukt om de deur open te krijgen en de vloer kraakt ik hoorde eergisteren ofzo mijn zus was net weg en ik zat alleen thuis ik zat in de badkamer en opeens hoorde ik een deur ik ging kijken of men zus terug was maar er was niemand ook gisteren is men zus haar vriend komen slapen ze lagen nog in bed en ik was al wakker ik hoorde een deur maar zag niemand en gisteren ik keek naar tv en het was rond half negen savonds en men vader kwam slapen die slaapt met de deur toe en ik ging naar beneden agter drinken en ik kwam boven en lag men kussen opeens op men bureaustoel en men rolluik was naar beneden en toen ik het aan men vader vroeg wist die van niets ook als ik snagt wakker word en ik steek men ligt aan dat het knippert of gewoon dat er dingen op de grond vallen om men radio vanzelf begint te spelen en soms heb ik ook het gevoel dat er iemand aan mij komt gisteren ik hooorde weer geluiden ik was egt mega bang en ik dee men ogen toe in de hoop dat ik in slaap zou vallen en ik zag een lichtstraal ofzo en opeen een schaduw van een man die agter een raam ofzo stond met een mes en toen werd ik wakker en ik zag een klein bolletje ofzo dat licht gaf en dat kwam op mij en opeens leek het weer of er iemand aan mij kwam ik ben nu echt heel bang om te gaan slapen ik kan bijna niet meer slapen is het nu gwn toeval van die dingen of zit ik echt met geesten ?

Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, , 21, 22, 23, 24, 25

Ga naar:

Inhoud : Raymond
Suggesties voor deze pagina? Klik hier
© 2000-2014 - Startkabel.nl - disclaimer cookiepolicy